Ako postupovať pri vradení tovaru?

Tovar ktorý Vám nevyhovuje môžete jednoducho do 14 dní vrátiť.

a odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa. Z dôvodu ochrany zdravia a hygienických dôvodov v súlade s ust. § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku nie je možné vrátiť tovar ktorý je pri kúpe uzavretý v ochrannom obale a ktorého ochranný obal bol porušený. (napr. rozbalené granule, pamlsky, konzervy atď.) Tovar si po prevzatí v rámci tejto lehoty môžete odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

Vrátený tovar nám prosím zašlite kompletný vrátane dokumentácie, nepoškodený, nepoužívaný a v originálnom obale vrátane predajných štítkov. Pre vrátenie tovaru prosím využite výhradne doručenie na prevádzku kuriérskou službou (napr. poštový kuriér) alebo doručenie do BalíkoBOXu.

Adresa pre vrátenie tovaru: P.O.Hviezdoslava 68, 01001 Žilina

Po doručení vráteného tovaru Vám bude vystavený opravný daňový doklad – dobropis a peniaze zaslané spať na bankový účet.

Ak si želáte objednať iný tovar, urobte prosím novú, samostatnú objednávku. Hodnota vráteného a objednaného tovaru sa medzi sebou nezapočítava.